Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Meniu
ro
hu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

Garanție

CONDITII DE GARANTIE

GARANTIA OFICIALA ROMANEASCA pentru produsul achizitionat.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile OUG 34/2014.

Odata cu achizitionarea magazinului web Sarkanykazan, veti avea garantia si serviciul postvanzare oferit de S.Heating-Welding Srl. sau de furnizorii dvs.de afaceri.

Compania noastra acorda o atentie deosebita faptului ca fiabilitatea dispozitivelor noastre servit confortul clientilor nostri timp de mai multi ani.

Achizitionand de la magazinul web Sarkanykazan, acceptati urmatoarele conditii de garantie oferite de compania noastra si de producatorii produselor.

URMATORII TERMENI AI ACORDULUI DE GARANTIE se aplica pe comenzii dvs.

1.Instrumente ordonabile:

Gama completa de produse disponibile in prezent si disponibile pentru achizitionare in magazinul web Sarkanykazan.

2.Perioda de garantie a dispozitivului comandat:

Toate produsele comercializate au o garantie de 2 ani pentru persoane fizice si 1  an pentru persoane juridice.După expirarea acestei garanții, se va aplica automat garanția producătorului. Alte garanții afișate pe site se referă la garanția producătorului.

Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea S.HEATING-WELDING SRL, in termen de 14 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.

Descrierea produsului pentru fiecare produs disponibil in prezent si disponibil pentru achizitionare de pe magazinul web Incalzirerom, arata perioada de garantie pentru produsul respectiv.

In toate cazurile, garantia incepe la data livrarii/primirii produsului comandat.

3.Cerinte pentru aplicarea garantiei pe dispozitivul comandat:

Prezentarea livrarii/primirii bunurilor comandate.

Plata 100% de la client a dispozitivului comandat si a echipamentelor si serviciilor asociate cu dispozitivul.

Pentru majoritatea produselor disponibile pentru achizitionare in magazinul web, activarea garantiei de catre furnizor sau subcontractantul desemnat nu este necesara.

In toate cazurile, pagina produsului este cea de referinta.

In cazul incalzitoarelor electrice, cablurile de incalzire, foliile de incalzire si termostate, se recomanda cu tarie instalarea si conexiunile electrice de catre un Electrician!!

Completarea raportului de incercare privind covorul de incalzire electrica si cablul de incalzire, care este inclus cu unitatea in timpul instalarii, este intotdeauna o conditie a garantiei.

Pentru instalarea centralei electrice trebuie neaparat un electrician!!!

In cazul cazanelor electrice, recomandam de asemenea, instalarea unui separator magnetic in sectiunea de retur a sistemului de incalzire.

In acest produs pentru distribuitor este inclus o foaie de garantie.

4.TERMENII SI CONDITIILE furnizorului din contractul de garantie

Pentru echipamentele comandate de client, furnizorul presteaza urmatoarele servicii.

In timpul perioadei de garantie si in cazul repararii unui defect, aparatul sau piesa defecta va fi inlocuita pe cheltuiala furnizorului, daca defectul se afla in garantie.

Sub rezerva unei acorduri anterioare cu furnizorul prin telefon, clientul suporta costurile de returnare a produsului la adresa furnizorului.

In perioada de garantie si in cazul cazanelor electrice, repararea defectiunii se va face  pe cheltuiala furnizorului.

In afara de perioada de garantie si cu exceptia cazanelor electrice, repararea defectiunii se va face pe cheltuiala clientului.

In cazul in care un defect la fata locului nu poate fi rectificat in perioada de garantie, clientul este obligat sa-l returneze  pe site-ul furnizorului pe cheltuiala proprie pentru repararea in garantie  a echipamentelor de incalzire mobile si fixe.

Furnizorul are o durata de timp de 1-2 saptamani, dar se rezerva dreptul de a prelungi aceasta perioada in cazuri justificate.

Daca in perioada de garantie, reparatia articolului comandat este efectuata de un tert (a treia persoana), nu de furnizor sau de un specialist autorizat de furnizor, garantia furnizorului in temeiul prezentului contract va fi anulata daca nu a fost aprobata anterior de reprezentantul furnizorului.

Distribuim produsele noastre in conformitate cu regulile romane de garantie.

In conformitate cu cerintele de protectie a consumatorului, producatorul este obligat sa inlocuiasca produsul defect in termen de 72 ore, daca produsul este defect.

Cererile de garantie pot fi facute prezentand impreuna documentele enumerate mai jos:

-Ambalarea completa a produselor cu toate accesorile din fabrica

-Copie dupa chitanta sau factura

-O copie a documentului de livrare/primire cu produs si jurnal de incercare pentru covorasa de incalzire electrica sau cabluri de incalzire electrice.

In cazul unei defectiuni partiale sau totale, nu putem accepta o cerere de garantie.

Termenul de inlocuire de 72 de ore se aplica numai produselor care se defecteaza in timpul utilizarii normale.

S.Heating-Welding Srl. se angajeaza sa inlocuiasca numai pe baza avizelor oficiale ale producatorului pentru a evita defectiunile datorate nefolosirii, cum ar fi caderea, zdrobirea, treapta etc.

Orice defectiune trebuie raportata la serviciul nostru pentru clienti al magazinului web, SARKANYKAZANla adresa de e-mail office@sarkanykazan.ro.

Daca in urma unei inspectii de service, notificarea este valabila, producatorul se angajeaza sa inlocuiasca produsul.

In cazul in care exista probleme cu repararea sau instalarea de catre o terta parte sau din cauza unei manipulari sau instalari necorespunzatoare, nu vom restitui costul transportului.

Daca perioada de garantie pentru un produs nu este declarata, va rugam sa apelati serviciul nostru pentru clienti dupa acel moment.

Numarul de telefon al serviciului nostru pentru clienti este: +40/752 606 620 , +40/747 437 370